Köpek Seyahat İzin Belgesi

Köpek Seyahat İzin Belgesi

Seyahat ederken köpeklerinizi de yanınızda götürmek isteyebilirsiniz. Böyle bir durumda köpeğinizi bir yerden bir yere götürürken onlara seyahat izin belgesi almanız gerekir. Bu izin belgesi köpeğinizin taşınabilmesi için şarttır. İzin belgesi almak için ilgili kliniklere ve veterinerlere gidebilirsiniz, bize gelerek köpeğiniz için gerekli seyahat izin belgesini kolayca alabilirsiniz. Köpek seyahat izin belgesi aldığınız köpeği uçağa aldırabilir ve gitmek istediğiniz yere beraberinizde götürebilirsiniz.

Köpek Seyahat İzin Belgesi Nasıl Alınır?

Köpeklerinize köpek seyahat izin belgesi verecek kişiler veterinerdir. Hayvanları incelerler, hayvanların sağlık durumuna dair bir rapor çıkarır ve köpek seyahat izin belgesi oluştururlar. Bu belgelere havayolu firmaları ya da diğer taşıma firmaları dikkat etmektedir, belgeleri olmayan köpekler uçağa alınmamaktadır. Bu yüzden bir seyahate çıkacaksanız öncesinde köpeğinizin seyahat edebilmesi için gerekli olan belgeleri temin etmeniz gerekir. Köpeklerin cinsine ve yaşına göre seyahat etme durumlarında farklılık olabilir.

Veterinerler hayvanlara yönelik uygulanan prosedürlerin geneline hakim oldukları için siz bütün detayları bilmiyorsanız dahi sorun yaşamazsınız. İzin belgesi almak için yapmanız gereken tek şey köpeğinizi uygun bir veterinere götürmektir. Bizi tercih ederek zahmetsiz ve kolay bir şekilde köpeğiniz için izin belgesi alabilirsiniz. Gerekli olan bütün belgeler veteriner tarafından hazırlanır. Siz de sahip olduğunuz evrakları yolculuk yapacağınız firmaya gösterdiğiniz takdirde köpeğinizin seyahati için artık hiçbir engel kalmayacaktır.