Köpek Muayenesi

Köpek Muayenesi

Evcil ve dost olarak bilinen köpekler de insanlar gibi hastalanabilir. Hastalık süresince iştahsızlık, halsizlik, hareketsizlik, ateş, zayıflama gibi belirtiler gösteren köpekleri bu alanda hizmet veren kliniklerde tedavi ettirmek gerekir. Köpeklerin tedavi aşamasından iyileşme sürecine kadar gözlem altında tutan firmamız köpek sağlığı için gerekli her türlü hizmeti eksiksiz sunar.

Tedavi İçin İlk Adım

Yılların tecrübesine sahip kliniğimiz çalışanları köpek muayene aşaması ile dost köpeklerin tedavi için ilk adımını oluşturur. Acil servis hizmeti de bulunan klinikten 7/24 köpekleriniz için sağlık desteği alabilirsiniz.

Köpek muayene aşamasında mevsimsel hastalıklardan biri gözlemlenmiş ve tanı konulmuş ise tedavi süreci için gerekli ilaçlar yazılarak köpekler evden kontrol edilir. Ancak kronik bir bulgu rastlanır ise kanser, kalp yetmezliği, kırık ve benzeri hastalıklarda köpek klinikte tedavi altına alınmak amacıyla gözlem altında tutulur.

Klinik ayrıca kuduz gibi aşıları tamamlanmayan köpeklerin aşılanmalarını da gerçekleştirmektedir. İlk defa köpek sahibi oluyor iseniz ve köpeğinizin olağan dışı davranışlarına duyarsız kalmayarak kliniğimizden destek almanız önerilir.

Klinikte Sunulan Hizmetler

Canlı birer varlık olan ve insanın en sevdiği hayvan olan köpekler için klinikte sunulan hizmetlerimiz

Genel tedavi süreci

Yapılması gerekli olan aşılar

Göz hastalıkları

Kırıklar

Ağız ve diş hastalıkları verilmektedir.

Hayvanların sağlıklı gelişim süreci içinde gerekli desteği kliniğimizden alabilirsiniz. Köpek muayene ve tedavi ücretli olup, fiyatlar yasal prosedür çerçevesinde belirlenmektedir.