Evde Aşılama ve Tedavi

Evde Aşılama ve Tedavi

Hayvanlarda aşı uygulaması çeşitli bakteriyel, parazit hastalıklardan hayvanları korumak için önemli bir uygulamadır. Özellikle ev ortamında bakılan kedi ya da köpeklerin sahip olduğu bulaşıcı hastalıklardan korunmak için mutlaka düzenli olarak aşılama yapılmalıdır. Aşılama için Veteriner Hekim' in aşı takvimi kullanılarak yapılabilir. Bunun için en yakın Veteriner Kliniği' ne gidilerek danışılmalıdır.

Aşı Hizmeti

Veteriner Kliniği'nde evde beslenen kedi ya da köpek gibi birçok hayvanın aşılaması ve tedavisi yapılmaktadır. Evde aşılama yapılan hayvanın gerekli evrak ve program kayıtları alınmaktadır. Gerekli olan tüm aşı takipleri klinik tarafından yapılmaktadır. Aşı zamanları sms ya da e-posta yolu ile bildirilmektedir. Gerekli olduğu durumlarda aşılama çalışmaları için Veteriner Kliniği görevlileri gelerek evde aşılama hizmeti de vermektedir. Kliniğe kayıtlı hayvan sahipleri için her zaman aşılama hizmeti verilmektedir. Hayvanlar ile ilgili yapılan her türlü operasyonlar, tedaviler, test ve laboratuvar sonuçları bilgisayarlarda özel programlar aracılığı ile saklanmaktadır.

Kuduz ve İç Parazit Aşısı

Kuduz aşısı hayvanlar için yasal bir zorunluluk haline gelmiştir. Bu aşıyı hayvan sahipleri yaptırmakla yükümlüdür. Isırılma gibi durumlarda hayvan sahibinden, kuduz aşısının yapılıp yapılmadığına dair kurum çalışanları tarafından gerekli kontroller yapılmaktadır. Bir diğer aşı da iç parazit aşısıdır. Bu aşı bir kist aşısıdır. Özellikle kedi ya da köpeklerin annesinden ve çevresinden bulaşan parazitlere karşı korunması için yapılmaktadır.